Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма тяга в ниските обороти 156 1,9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма тяга в ниските обороти 156 1,9JTD

    Колеги от близо година мощноста в ниските обороти като че ли намаля драстично,преди 2 седмици си махнах катализаторите и колата се поотпуши но сега много по-осезаема е липсата на тяга а и турбото се включва при повече обороти!
    Моите съмнения са, че дебитомера е сдал багажа но искам да видя и вашите мнения преди да купувам нов!
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  • #2
    Ами изключи дебитомера и ако тръгне по-добре, най-вероятно е за смяна. Все пак е по-добре да се види на диагностика.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      И аз имах подобен проблем и след бърза диагностика се оказа заминал соленоид. След смяната му всичко си доиде на мястото.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
      Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

      Comment


      • #4
        изчисти си дебитомера и ще се оправи ако не чистене на егр примерно
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Почистих дебитомера и нещата се подобриха но все още не е както беше!
          Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
          2001год 115кс + ремап

          Comment


          • #6
            При мен беше същото! Почистих ЕГР-а и колата хвръкна.
            Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

            Comment


            • #7
              еми да ако не едното другото
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Как става почистването на ЕГР-а колеги?
                Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
                ex. Fiat Stilo 1.6 16v

                Comment


                • #9
                  ако може също така знаещите да кажат къде се намира този селеноид?
                  Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от B&V Покажи съобщение
                    ако може също така знаещите да кажат къде се намира този селеноид?
                    Кой-на егр,или на управлението на геометрията?

                    Comment


                    • #11
                      Колега, до сега съм карал само бензинови коли и там горе-долу разбирах кое за какво е. Ами за този селеноид за който става дума в темата. Мога да проверя моя и евентуално също да го почистя. Благодаря!
                      Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

                      Comment


                      • #12
                        аз карам 147 1,9 жтд та имах проблем със соленоида и понякога турбото не работеше понякога свистеше и реших да опитам с разглабяне на клапана да оправя нещата та разглобих и почистих до колкото мога но ефект никъкъв купих си за 130 лв. нов с маркуч за вакумен изпарител един такъв силиконов които е тънък и пасна и в двата клапана ( соленоида и този на турбото) и с дължина около 60 см. успях да го преместя горе до радиатора там поне е на сухо а не както си е долу и когато е мокро целия изкъпан та поне при мен колата си върна тягата със смяна на въпросния соленоид

                        Comment

                        Working...
                        X